Bulut Santral

Bulut Santral Hizmetleri

Bulut Santral, kişisel veya iş amaçlı olarak iletişim ihtiyacınızı çözmeye yönelik bir hizmetler bütünüdür. Bulut Santral size, normal bir santralin yapabildiklerine ek olarak yeni ve teknolojik özelliklere sahip bir sistem sunar. Bulut Santral, sayesinde tüm bu gelişmiş özelliklere sahip olmanın yanı sırı, tasarruflarda sağlarsınız. Sayısallaşan telefon hatlarınızın sabit ücreti ortadan kalktığı gibi, hesaplı görüşme ücretleriyle de, görüşme bedellerini de aşağılara çekersiniz.

Bulut Santral’i Kimler Kullanabilir?

Bulut Santral, bir çok oluşuma hizmet edebilecek düzeydedir. Burada önemli olan ihtiyacın tam olarak belirlenmesi ve buna uyan esneklikte dahili hatlarınızın oluşturulmasıdır. Bu yüzden Bulut Santral oldukça geniş bir kesime hitap etmektedir. Basit bir liste yapmak gerekirse, Kobiler, E-Ticaret siteleri, Home Ofis çalışanlar, Saha Elemanları çalıştıranlar, Çok şubeli firmalar, Hukuk Büroları, Muayenehaneler, Ve daha bir çok alan sayılabilir.

Bulut Santral’in Avantajları Nelerdir?

En büyük avantajlarından biri, herhangi bir santral yatırımı gerektirmemesidir. Bütün ip santral özelliklerini kullanabilirken, kurulum, güncelleme ya da daha sonrasında sistem yenileme gibi, önünüze çıkabilecek tüm donanım ve yazılım masraflarından kurtulmuş olursunuz.

Diğer bir avantajı, çalışma alanınızı bir ofisle sınırlandırmamanızdır. Dahili numaralarınız, farklı binalarda, şehirlerde, hatta ülkelerde olabilirken. Bir cep telefonunu bile, dahili hat olarak sisteminize ekleyebilirsiniz.

Kimseye bağlı kalmaksızın, tüm sisteminizi yönetmek sizin elinizde. Santral hizmetlerinden Ses Kayıtlarına, Numara Hizmetlerinden Görüşme Raporlarına kadar herşey elinizin altında. Hesabınıza ait yeni santral alabilir, numara tahsis edebilir, paket yükseltebilir, Toplu SMS alabilir, sipariş verip, faturalarınızı ödeyebilir ve daha birçok parametreyle isteklerinize cevap bulabilirsiniz.

İster hattınıza isterseniz dahilinize gelen çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilir, mailinize e-posta şeklinde sesli olarak düşmesini sağlayabilirsiniz.

Çağrı karşılayamayacağınız ya da müsait olmadığınız durumlarda gelen çağrıların doğrudan sesli mesaj kutunuza düşmesini ve size e-posta ile bilgisinin gelmesi sağlanır.

Tek hat üzerinden sınırsız çağrı alabilir ve görüşme yapabilirsiniz. Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz.

Akıllı telefonlarınıza kuracağınız softphone yazılımları ile dahilinizi her daim yanınızda taşıyabilirsiniz.

Mesai saatleri içerisinde, resmi tatillerde, mesai saatleri dışında kısaca belirleyeceğiniz tarih ve saat aralıklarına gelen çağrıları değişik seslendirme senaryoları ile karşılayabilir, dilerseniz mesai saatleri dışında farklı bir dahili ya da çağrı grubuna ilgili çağrıyı yönlendirebilirsiniz.

Santralinizde tanımlı dâhili numaralar lokasyondan bağımsız kendi aralarında ücretsiz konuşurken, birbirlerine gelen çağrıları da kolaylıkla aktarabilmektedirler.

Arayan, aranan, cevapsız olan kısaca santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.

İşletmenizin aynı ya da farklı lokasyonlardaki şubeleri kendi aralarındaki görüşmeleri ücretsiz yapılabilmektedir.

Tele Konferans özelliği sayesinde aynı anda birden fazla kişiyle ek ücret ödemeden toplu görüşmeler yapabilirsiniz.

Gelişmiş IVR Sistemi sayesinde; arayan kişinin robot operatör tarafından kurumsal vizyonunuz ile karşılaması sağlanırken, müşterilerinizin hızlı ve pratik bir şekilde istediği kişiye ulaşarak memnuniyetinin sağlanmasına yardımcı olur.

Santralinizde tanımlı olan dahililerinizden herhangi birinin çevrimdışı olduğu durumda ilgili dahiliye tanımlı olan mail adresine ve sms hesabınız varsa tanımlı olan cep telefonunuza otomatik olarak bilgi mesajı gönderilir.

Çalışanlarınızı departmanlarına göre gruplayabilir, çağrı geldiğinde aynı anda tüm dahilileri çaldırabilir ya da hangi dahiliye hangi sırayla dağıtılacağını belirleyebilirsiniz.

Gelen ve giden aramalarınızın kayıt altına alınması, panel üzerinden geriye dönük dinlenebilmesi yahut kendi bilgisayarınıza indirip arşivleme imkanına sahipsiniz.

İnternet sayfalarında yer alan telefon numaralarını seçip sağ click yaparak konsol ile arama başlatabilirsiniz. Çağrı başlatma esnasında dahiliniz çalar ve açtığınız zaman ilgili numarayı santral otomatik olarak siz tuşlama yapmadan aramaya başlar.

Devam eden bir görüşmeniz varken, sizi arayan kişiye normal çalma sinyali giderken size direkt uyarı sinyali gelir.

Voice Mail sayesinde gelen çağrılara cevap veremediğiniz ya da dahilinizin çevrimdışı olduğu durumlarda sizi arayanlar sesli mesaj bırakabilir, siz de mailinize bilgisi düşen sesli mesajları doğrudan link üzerinden indirip dinleyebilirsiniz.

Gelen fakslarınız PDF formatında belirlediğiniz e-mail hesapları e-posta olarak gönderilir. Aynı zamanda genel fakslarınız sanal santralinizde de arşivlenmektedir. Gelen faksları istediğiniz zaman yönetim panelinizden görüntüleyebilir ya da bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Gelen aramalarda çağrıyı, istediğiniz ilgiliye ister onayı dâhilinde isterseniz direkt aktarmanıza olanak sağlar.

  •  Mevcut numaranızı Sanal Santrale taşıyın.
  •  0850’li veya sabit bir numara edinin.
  •  Departman ve dâhilîlerinizi oluşturun.
  •  iPhone ya da Android cihazınızdan kullanın.
  •  Email ile faks gönderin ve alın.
  •  SMS, sesli mesaj gönderin.
  •  Fiziksel santral maliyetinden kurtulun.

 

Bulut santral (Sanal Santral) sistemi, lokasyonunuzda fiziksel sunucu ihtiyacı olmadan tarafınıza dedike edilmiş, datacenter ortamında barındırılan bir sunucu üzerinden kullanabileceğiniz ip santral sistemidir. Bulut santral sistemi, kurulum ücreti istenmeden, herhangi bir taahhüt talebi olmadan aylık kiralama modeliyle abonelerimize sunulmaktadır.

Marta Teknoloji | Sanal Santral